Při výběru zájezdu se dobře informujte o nabízených a garantovaných službách. Při pobytových zájezdech je nutné počítat s tím, že až na výjimky je ubytování v den příjezdu vždy v odpoledních hodinách a v den odjezdu se pokoje či apartmány opouštějí zpravidla do 10.00 hod. Časové údaje u zájezdů s autobusovou dopravou jsou uváděny pouze orientačně, vyjma přesné hodiny odjezdu a srazu na zájezd.
Objednávejte včas, aby Vašemu přání při výběru ubytování mohlo být maximálně vyhověno. Po potvrzení ubytování cestovní kanceláří CICALA musí být záloha ve výši 50% uhrazena nejpozději do 7 dnů. V opačném případě má cestovní kancelář CICALA právo zrušit tuto objednávku bez předchozího upozornění. Doplatek zájezdu musí být uhrazen nejpozději 2 měsíce před odjezdem. Klient je povinen předložit, nebo zaslat doklad o úhradě obratem po zaplacení zálohy i doplatku.
Cena je smluvní uzavřená mezi cestovní kanceláří a klientem.
Poskytování jednotlivých slev se nekumuluje, tj. uplatňuje se pouze jediná sleva, pro zákazníka nejvýhodnější. K cenovým změnám může dojít v případě: zásadního valutového zvratu, cenových změn v zahraničí o více než + 10%, podstatných cenových změn v tuzemsku + 10%.
Fakultativně pro zájemce zajišťujeme tyto druhy pojištění:
Informace o pojištění - zde podrobnější leták ke stažení.
Limity:
Pojišťovna plní z jedné pojistné události stanovené procento ze stornopoplatků účtované cestovní kanceláří do maximální výše uvedené u jednotlivých typů pojištění
Dojde-li k:
V případě náhradní autobusové dopravy z důvodu poruchy si zdvořile vyhrazuje dopravce a cestovní kancelář právo přistavení jiného typu busu.
Stornovací poplatky jsme nuceni účtovat z důvodu úhrady námi již vynaložených nákladů a placených záloh. Zákazník má právo kdykoliv od podání přihlášky do odjezdu svojí účast stornovat (zrušit) a to:
K odstoupení od zájezdu je vždy třeba písemné sdělení emailem. Nemáte-li možnost zaslat emailem, pak prosíme dopisem, faxem, adresované cestovní kanceláři spolu s uvedením čísla na přihlášce. Zrušení vzniká dnem doručení této písemnosti. Případně je možné přinést písemné storno osobně do naší cestovní kanceláře
Tyto podmínky nabývají účinnosti od 1.5.2012. Zaplacením zálohy nebo celé částky zájezdu potvrzuje klient, že s těmito podmínkami souhlasí a v plném rozsahu je přijímá.
Přejeme si, aby jste byli s našimi službami plně spokojeni a děkujeme za projevenou důvěru všem, kteří se s námi účastní některého nabízeného zájezdu.
CK CICALA v souladu s ustanovením § 14 zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. tímto informuje klienty o možnosti mimosoudně řešit případné spory mezi CK CICALA a klientem – tzv. spotřebitelské spory. Věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce. Na jejích webových stránkách jsou uveřejněna pravidla pro postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ADR) a formulář na zahájení řízení.
KONTAKTNÍ ÚDAJE ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE
ČOI - Ústřední inspektorát - Oddělení ADR / Štěpánská 15, 120 00 Praha 2 / tel.: 222 703 404 / e-mail: adr@coi.cz / www.adr.coi.cz
NA DOLINÁCH 26 / 109, 147 00 PRAHA 4
01. 01. - 24. 06.
27. 06. - 31 .12.
Občanský průkaz, pobytový dekret - VOUCHER, mezinárodní tel. předčíslí z Itálie do ČR OO420/, telefonní číslo policie, SOS 113, velvyslanectví České republiky v Římě, Ambasciata Repubblica Ceca, Via dei Gracchi 322, 00 192 Roma, tel. 06/3244459, klienti s vlastní dopravou - zelenou kartu (potvrzení o zaplacení povinného ručení, které vystavuje Vaše pojišťovna), zajistit si pojištění léčebných výloh
Klienti naší cestovní kanceláře jsou pojištěni podle zákona 159/99 Sb. Pojištění se vztahuje na klienty, kteří se účastní zájezdu ve smyslu tohoto zákona (tj. s naší dopravou nebo s polopenzí).
[ zpět ]